25 november 2009

Flitiga!!!

Helt otroligt vad vi får fixat här i lägenheten, hyllorna i hallen är på plats och har börjat få lite saker på sig och idag har vi med hjälp av Dick införskaffa saker så vi kunde bygga ett efterlängtat skrivbord. Och detta har vi sedan byggt ihop så nu sitter jag där!!!! WoOOhooo!

Imorrn ska vi försöka få upp draperiet, och lite annat smått och gott!

Till största delen har min dag bestått av bussresande, totalt nästan åtta timmar, fram o tillbaka till Örnsköldsvik. Där jag var på intervju med en Norsk kommun, vilket gick väldigt bra! Så nu ska jag bara bestämma mig vad jag vill... Hade lite tid över innan bussen gick hemåt igen så då passade jag på att kolla in staden. Införskaffade en adventsljusstake så nu är det adventsfint i köket med duk, ljus och blomma!!!

Nu kallar sängen, har varit vaken i ca 20 h så jag är trött!!! Så GodNatt på er allesammans!

Inga kommentarer: